Pe lângă furnizorii de cablu şi internet, în topul reclamaţilor se află băncile şi firmele care izolează termic blocurile.
„Tipu’ de la cablu“ nu este deloc pe placul vasluienilor. Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Vaslui a primit zeci de plângeri care vizau firmele operatorilor de cablu şi internet.
„Cele mai frecvente reclamaţii sunt legate de nefuncţionarea serviciilor, pierderea semnalului, viteza mică a internetului, perceperea taxei de reziliere anticipată, precum şi nerespectarea termenului de instalare a serviciilor“, a spus Dan Liviu Cain, directorul CJPC Vaslui.
Lucrări de proastă calitate
El a adăugat că vasluienii au început să reclame tot mai des şi taxa de mentenanţă percepută de RDS. „Sunt multe reclamaţii cu taxa de mentenaţă, pe care noi o considerăm abuzivă pentru că operatorul nu a notificat în parte fiecare client. Operatorul ar putea fi obligat să restituie banii celor care fac o sesizare în acest sens“, a explicat directorul CJPC.
30 de reclamaţii au venit de la cei nemulţumiţi de calitatea lucrărilor efectuate de firmele care izolează termic blocurile sau cele care montează tâmplărie PVC.
„La termoizolaţii, oamenii sunt nemulţumiţi că nu sunt executate lucrările în termen sau că nu sunt remediate defectele apărute în perioada de garanţie. În ceea ce priveşte firmele de tâmplărie PVC, multe reclamaţii se referă la calitatea lucrărilor“, a încheiat Cain. Plângerile ar fi fost chiar mai multe dacă toţi vasluienii nemulţumiţi s-ar fi adresat CJPC.
„Muncitorii care au făcut izolaţia la bloc veneau spre amiază şi, în loc să muncească, se apucau de băut. Au lucrat în bătaie de joc. Nu i-am reclamat că am vorbit cu patronul şi ne-a promis că se rezolvă“, a spus Ioan Panait, vasluian.
Bănci cu dobânzi prea mari
12 sesizări au fo