Compania alimentara elvetiana Nestle a inregistrat un profit de 5,45 de miliarde de franci elvetieni (4 miliarde de euro), in primul semestru din acest an.
Cele mai mari cresteri s-au obtinut pe pietele emergente, din vanzarea brandurilor low-cost, dar si din cresterea vanzarilor pentru brandurile premium, relateaza Associated Press.
Rezultatele producatorului brandurilor Nescafe, Haagen-Dazs si Maggi, printre altele, au depasit estimarile analistilor.
De asemenea, vanzarile companiei au crescut la 55 de miliarde de franci elvetieni (40 de miliarde de euro), in primele sase luni ale anului, de la 52 de miliarde de franci elvetieni (37 de miliarde de euro).
Potrivit estimarilor oficialilor companiei, pana la sfarsitul anului, diviziile de alimente si bauturi vor inregistra o crestere de 5 la suta, comparativ cu anul anterior.
Compania alimentara elvetiana Nestle a inregistrat un profit de 5,45 de miliarde de franci elvetieni (4 miliarde de euro), in primul semestru din acest an.
Cele mai mari cresteri s-au obtinut pe pietele emergente, din vanzarea brandurilor low-cost, dar si din cresterea vanzarilor pentru brandurile premium, relateaza Associated Press.
Rezultatele producatorului brandurilor Nescafe, Haagen-Dazs si Maggi, printre altele, au depasit estimarile analistilor.
De asemenea, vanzarile companiei au crescut la 55 de miliarde de franci elvetieni (40 de miliarde de euro), in primele sase luni ale anului, de la 52 de miliarde de franci elvetieni (37 de miliarde de euro).
Potrivit estimarilor oficialilor companiei, pana la sfarsitul anului, diviziile de alimente si bauturi vor inregistra o crestere de 5 la suta, comparativ cu anul anterior.