Producătorul de soluţii informatice pentru afaceri TotalSoft a înregistrat în primul semestru o creştere cu 15% a cifrei de afaceri, la 10,4 milioane euro, iar profitul operaţional înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizări (EBITDA) a fost de 1,66 milioane euro.
Creşterea cifrei de afaceri s-a datorat portofoliului mare de clienţi, extinderii proiectelor la nivel regional şi adaptării strategiei conform noilor condiţii de piaţă, prin dezvoltarea de produse, facilităţi şi servicii noi.
"Rezultatele înregistrate de TotalSoft în acest semestru ne îndreptăţesc să credem că la finele anului ne vom realiza obiectivele asumate, o cifră de afaceri care să depăşească 20 milioane euro. TotalSoft este, de altfel, printre foarte puţinele companii româneşti de software care au realizat o profitabilitate semnificativă în anul 2009, situaţie pe care intenţionăm să o repetăm şi anul acesta", a declarat, într-un comunicat, directorul general al companiei, Liviu Drăgan.
Veniturile obţinute de TotalSoft în prima jumătate a anului provin în proporţie de 50% din vânzarea soluţiei Charisma Business Suite, restul fiind generate de celelalte linii de afaceri din portofoliul companiei.
"Cea mai spectaculoasă evoluţie a acestui semestru a înregistrat-o divizia de project management, care a realizat, din vânzarea sistemului Primavera şi a serviciilor adiacente, o cifră egală cu cea realizată de această divizie în întreg anul 2009", se arată în comunicat.
În prima parte a anului, TotalSoft a deschis birouri în Bulgaria şi Grecia, iar produsele companiei au intrat pe noi pieţe, respectiv în Austria, Ucraina şi Arabia Saudită.
Pentru anul 2010, TotalSoft are ca obiectiv majorarea vânzărilor cu 20%, la 24 milioane euro şi un EBITDA de şase milioane euro.
Producătorul de soluţii informatice pentru afaceri TotalSoft a înregistrat în primul semestr