Plângerile clienţilor Credit Europe Bank care semnalează dispariţia banilor din conturi se înmulţesc cu fiecare oră care trece. Până în acest moment, prejudiciul reclamat de cei 19 petenţi a ajuns la 1,5 milioane de euro, dar oficialii Credit Europe Bank susţin că o parte din documentele prezentate de clienţi sunt false. Sursa: Oana Dan
"Oamenii ne-au prezentat documente în original, cu ştampila băncii şi semnătura unuia dintre angajaţii Credit Europe, despre care oficialii băncii susţin că sunt false. Pe noi nu ne interesează acest aspect, nefiind de competenţa noastră, ci faptul că oamenii au venit în bancă să depună banii, nu s-au întâlnit cu angajatul băncii pe o bancă în parc. Credit Europe trebuie să restituie banii", a declarat pentru evz.ro şeful OPC Braşov, Ionuţ Spătaru.
Ieri, se înregistraseră 13 reclamaţii. Astăzi, numărul petenţilor care s-au prezentat cu documente justificative la OPC a ajuns la 19, iar valoarea prejudiciului a urcat la echivalentul a 1,5 milioane de euro. Cele mai mari pagube se cifrează la 296.000 de euro şi, respectiv, 220.000 de euro.
Şeful OPC spune că banca a primit termen până luni pentru a pune la dispoziţia instituţiei o serie întreagă de documente legate de conturile păbuţilor. Cei mai mulţi dintre ei sunt bătrâni, care şi-au depus economiile în bancă în anii 2007-2008.
Cu jalba-n mână la uşa băncii
Păgubiţii care s-au trezit fără bani în conturi au protestat în faţa sucursalei din Braşov, deoarece nu au încrede că banca îşi va respecta promisiunea de a restitui banii, chiar dacă au documente justificative.
Oamenii spun că se simt înşelaţi de angajaţii băncii, care nu le-au ascuns adevărul atunci când au vrut să îşi retragă banii, motivând că nu funcţionează sistemul electronic. În plus, spun ei, cum să ai încredere în oameni care au cerut OPC "să muşamalizeze afacere