Tehnologia 3D este o modă care promite să dureze. Nu demult o tehnologie SF, astăzi poate fi prezentă în casele consumatorilor îndrăgostiţi de cea de-a treia dimensiune. Televizoare, laptopuri, proiectoare, camere foto, console de gaming, ziare şi chiar haine, "3D" îşi întinde tentaculele rapid şi sigur câştigând tot mai mulţi consumatori, dar şi producători.
Senzaţiile trăite printr-o implicare mai puternică în acţiune, generate de tehnologie 3D, atrag tot mai mulţi adepţi. Tehnologia s-a impus deja în cinematografe, dar mai interesant este integrarea sa în modă şi publucaţiile din print. În România, primele ziare în format 3D au fost Gazeta Sporturilor şi ProSport, dar şi revistele Playboy şi FHM au apărut în varianta tridimensională, în care formele fetelor se văd mai bine.
"The Sun" din Marea Britanie s-a lăudat ca fiind primul ziar din Europa în format 3D. Acesta a apărut chiar înainte de Campionatul Mondial din Africa de Sud. Deşi englezii anunţau lansarea proiectului 3D The Sun ca fiind primul de acest gen, chinezii le-au luat-o înainte cu două luni şi au scos pe piaţă primul ziar tridimensional, în aprilie 2010. Competiţia pe ziarele 3D s-a extins la nivel mondial, belgienii anunţând că ei vin, de fapt, cu primul ziar 3D - "La Derniere Heure".
De asemenea, 3D se anunţă un mare succes pentru industria porno. Compania Bad Girls in 3D a lansat, în premieră, un catalog online în format tridimensional şi un sistem de vizualizare fără precedent, în cadrul AVN Adult Entertainment Expo din Las Vegas În luna mai a anului viitor, se anunţă primul film porno 3D, o producţie asiatică intitulată "3D Sex and Zen: Extreme Ecstasy" şi care va putea fi vizionat pe canalele pentru adulţi din oferta operatorilor TV din Hong Kong.
Inovaţia, experienţa şi emoţia aduse de fenomenul 3D îi determină pe utilizatori să devină nemulţumiţi de te