Îşi iubeşte meseria şi o face cu pasiune. De mai bine de o lună este cea care împreună cu comisarii de la Protecţia Consumatorilor îi consiliază pe brăilenii cu probleme.
A ales Facultatea de Drept pentru istorie deşi la vremea respectivă a oscilat între Istorie şi Drept. După trei ani de la terminarea facultăţii, timp în care a fost în concediu de creştere a copilului şi-a început activitatea ca jurist şi a lucrat atât la firme particulare, cât şi la o instituţie de stat.
„Am fost consilier juridic pe consultanţă juridică şi instanţă. Mai bine de doi ani am lucrat la Direcţia Agricolă Brăila. Mi-am făcut profesia cu plăcere şi am avut o activitate intensă, dat fiind numărul mare de dosare. Mă simt împlinită pentru perioada lucrată acolo pentru că mi-am făcut datoria", spune Mihaela Tarău.
Portret: Mihai Diaconu este poliţistul care răspunde de cea mai agitată zonă a Brăilei
La 1 iulie 2010, juristul a devenit comisar şef adjunct al CJPC Brăila.
„Sunt un om deschis la orice este nou şi mă acomodez destul de repede oriunde. Aici se lucrează doar cu legislaţia, numai că vorbim de una specifică cu care încerc să mă acomodez. Am găsit un colectiv de oameni extraordinari, cu care poţi colabora, cu foarte multă vechime în meserie", spune comisarul şef adjunct al Protecţiei Consumatorilor.
Instituţiile bancare, reclamate
Deşi nu este de foarte mult timp în fruntea CJPC, Mihaela Tarău spune că cele mai multe reclamaţii pe care instituţia pe care o conduce le primeşte vin din partea oamenilor care au probleme cu sistemul bancar.
„Cele mai multe reclamaţii vizează domeniul bancar, respectiv comisioanele pe care băncile le stabilesc fără a anunţa consumatorii în prealabil. Avem reclamaţii şi pe domeniul alimentar, dar mai puţine, şi pe telefonia mobilă şi serviciile de cablu. Legislaţia în vigoare specifică faptul că un consumator