Mai multe persoane s-au aşezat la coadă la sediul Credit Europe Bank, unde a avut loc o fraudă de peste un milion de euro, cinci angajaţi fiind cercetaţi pentru golirea conturilor.
16.30 Credit Europe Bank a returnat astăzi mai multor braşoveni sumele dispărute din conturi. Procedura iniţiată astăzi se va desfăşura şi în următoarele zile.
„Am primit suma datorată, este vorba despre 30.000 de euro, bani pe care îi aveam depuşi. Am ales să retragem banii şi să îi depunem la o altă bancă. În suma returnată nu a intrat şi dobânda, însă reprezentanţii băncii ne-au asigurat că vom primi şi aceşti bani în cel mai scurt timp. Reprezentanţii băncii s-au comportat elegant şi sunt convinsă că şi restul clienţilor îşi vor primi banii care le-au dispărut din conturi. Pentru noi au fost câteva zile de stres, tensiune, palpitaţii, dar tot timpul am sperat într-o rezolvare amiabilă a situaţiei. Ne bucurăm că acest lucru s-a întâmplat", a spus Diana Stancu, unul dintre primii clienţi ai băncii care a fost despăgubit.
La Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Braşov au mai fost depuse reclamaţii şi astăzi. Numărul lor ajunge acum la 23, iar suma totală reclamată depăşeşte, potrivit şefului instituţiei, Ionel Spătaru, 1.500.000 de euro.
13.50 Trei clienţi ai băncii au venit, joi, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Braşov şi au reclamat dispariţia din conturi a unor sume cuprinse între 150.000 şi 296.000 de euro. Astfel, numărul clienţilor păgubiţi a ajuns la 20. "Primim reclamaţii pe bandă rulantă. Oamenii merg la bancă, constată că nu mai au bani în conturi şi după aceea vin la noi. Valoarea sumelor reclamate a depăşit cu mult un milion de euro. O să mergem să verificăm punctual fiecare reclamaţie şi vom dispune măsurile legale care se impun, în primul rând vom dispune ca banca să returneze sumele de bani oamenilor