“A produce local nu iti ofera neaparat garantia ca telespectatorii te vor urmari mai mult”, spune Dorota Zurkowska-Bytner, cea care din luna iunie conduce si operatiunile Discovery in Romania. Despre cat de important este sa fii primul care spune o poveste si ce premiere pregateste postul de televiziune pentru toamna, intr-un interviu acordat Wall-Street de country managerul Discovery Romania.
“Aventura” Dorotei Zurkowska-Bytner (foto) alaturi de Discovery Networks Europa Centrala (DNEC) a inceput in urma cu 10 ani, in Polonia, tara sa de origine. A inceput ca parte a echipei de vanzari din Polonia, care numara la vremea respectiva doar 3 oameni. Dezvoltarea a fost foarte rapida, astfel incat in prezent Polonia reprezinta cea mai importanta piata pentru DNEC.
Postul tematic de televiziune a inceput sa emita in Polonia in anul 1996, iar patru ani mai tarziu compania a deschis primul sau birou regional.
“Datorita schimbarilor foarte rapide din piata media nu simt ca a trecut atat de mult timp. Erau primii ani pentru televiziunile comerciale. Iar canalele tematice au inceput sa isi faca auzita vocea. Atunci au aparut si primele platforme digitale”, isi aminteste Dorota Zurkowska-Bytner.
Unul din avantajele care ii vin in minte cand vorbeste despre munca in cadrul unei companii de talia Discovery este posibilitatea de a impartasi cunostinte si informatii localizate, deosebit de utile in functionarea globala. “Nu te poti afla niciodata intr-o situatie de genul «vai de mine, ce ma fac, am in fata un nou job despre care nu stiu nimic». Daca vrei este foarte usor sa te dezvolti, atat la nivel profesional cat si personal. Te face sa te simti confortabil in orice moment dificil, chiar si pe timp de criza”, considera oficialul Discovery.
Primul contact cu Romania l-a avut in anul 2005. De atunci si pana in iunie 2010, cand a preluat functia