Noul Nissan Qashqai+2 are un design sportiv si agresiv, fiind versiunea restilizata a modelului cu 7 locuri lansat la sfarsitul lui 2008.
Crossover-ul Qashqai, proiectat si construit in Europa, in Anglia, a fost lansat in 2007 reusind sa aduca clienti noi companiei Nissan, peste 80% din cumparatori se adresau pentru prima data marcii.
Schimbarile pe care le-a primit Qashqai+2 facelift sunt evidente in zona frontala, prin noile blocuri optice cu leduri, o grila frontala noua si o capota cu nervuri mai pronuntate.
Alte modificari pe care le-a primit modelul facelift sunt deflectoare noi, trenul de rulare cu suspensii anterioare McPherson si posterioare Multilink imbunatatit, precum si un habitaclu mai bine insonorizat.
Pragurile si partile inferioare ale habitaclului au fost iluminate fata de modelul anterior. Pentru plansa de bord s-a folosit un material izolant nou, tot noi sunt chederele si garniturile portierelor si geamurilor. La interior, gasim un sistem de navigatie integrat in consola centrala si un sistem audio Bose.
Motorizarea de test a fost 2 litri benzina 140 CP, 4x4, cu transmisie manuala in 6 trepte. Cu echiparea Acenta pretul noului Qashqai+2 facelift este de 25.400 euro cu TVA.
Acceleratia de la 0 la 100 km se face in 10,9 secunde, iar vitea maxima este de 191 km/h.
Motorul este cam lenes, trebuie sa urci in ture ca sa reusesti sa faci o depasire in siguranta, insa are o calitate, nu consuma mult carburant pentru masina de peste 1.600 de kg.
Consumul in extraurban a fost de 7,2 litri la 100 km, iar in oras a reusit sa stea sub 10 litri la 100 km.
Qashqai+2 se conduce usor, se parcheaza fara efort, ofera o vizibilitate buna si este foarte placut la drum lung. Crossover-ul este foarte stabil in curbe condus in mod 4x4, insa cu tractiune fata se simte o diferenta.
In teren accidentat