Consilierii locali din Mangalia au aprobat joi, 12 august, o serie de proiecte de hotărâre, în cadrul unei şedinţe extraordinare. Aleşii au fost de acord cu modificarea condiţiilor de creditare aprobate prin HCL nr. 98/23.05.2006, banii împrumutaţi de la o bancă comercială urmând să fie utilizaţi pentru proiecte cu fonduri europene. Cel mai dezbătut punct de pe ordinea de zi a fost acela al modificării organigramei. Formei iniţiale, propuse de primarul Mihai Claudiu Tusac (respinsă cu votul majorităţii consilierilor) i-au fost aduse o serie de amendamente, printre care reducerea numărului angajaţilor de la departamentul Mass-Media de la 4 la 2 (aceştia urmând să fie „transferaţi" către departamentul „Urbanism"), transferarea unui post de la „Audit" către un alt serviciu, solicitând, totodată şi desfiinţarea a două posturi de director adjunct al Serviciului Social, ce urmează a fi transformate, ca angajaţi cu studii medii, către Biroul Asistenţă Socială şi către „locuinţe sociale". Comentarii (0) Scrie comentariu (va rugam aveti rabdare pana acesta va fi moderat)
Nume
Comentariumicsoreaza | mareste
Am citit si accept Regulile pentru postarea comentariilor.
Adauga comentariu
Va rugam activati JavaScript pentru a posta un comentariu
Consilierii locali din Mangalia au aprobat joi, 12 august, o serie de proiecte de hotărâre, în cadrul unei şedinţe extraordinare. Aleşii au fost de acord cu modificarea condiţiilor de creditare aprobate prin HCL nr. 98/23.05.2006, banii împrumutaţi de la o bancă comercială urmând să fie utilizaţi pentru proiecte cu fonduri europene. Cel mai dezbătut punct de pe ordinea de zi a fost acela al modificării organigramei. Formei iniţiale, propuse de primarul Mihai Claudiu Tusac (respinsă cu votul majorităţii consilierilor) i-au fost aduse o serie de amendamente, printre care reducerea numărului angaja