Beta Cons si Clear Channel Romania sunt singurele companii din randul celor care domina piata locala de publicitate outdoor care au afisat profit in 2009, dar la niveluri mult sub 2008.
Beta Cons formeaza, alaturi de Euromedia, grupul EpaMedia, care domina 30% din outdoorul local.
In timp ce veniturile Beta Cons s-au diminuat cu 18% anul trecut, ajungand la 9,3 milioane lei, compania a reusit sa ramana pe profit, chiar daca a fost unul mai mic cu 60% fata de 2008, cifrandu-se la 1,4 milioane lei.
Business-ul sora, Euromedia, a pierdut venituri si a inlocuit profitul cu o pierdere de 8,2 milioane lei. Afacerile agentiei s-au cifrat la 39,7 milioane lei in 2009, in scadere cu 36% fata de anul anterior.
Affichage, al doilea jucator din outdoor dupa cota de piata, nu are deocamdata rezultatele pe 2009 afisate la Registrul Comertului. In 2008, compania afisa o cifra de afaceri de 36,5 milioane lei, si o pierdere de 15,3 milioane lei.
News Outdoor a scazut in business cu 22% in 2009, ajungand la o cifra de afaceri de 24 milioane lei, dar si-a dublat pierderile, care au insumat 6,2 milioane lei anul trecut.
Clear Channel, ocupantul locului 4 in topul celor mai mari agentii de publicitate outdoor din Romania, a raportat in 2009 o cifra de afaceri cu 50% mai mica comparativ cu 2008, de 12,2 milioane lei. Profitul companiei s-a ridicat la 590.000 lei anul trecut, cu peste 90% mai mic fata de cel din 2008. Beta Cons si Clear Channel Romania sunt singurele companii din randul celor care domina piata locala de publicitate outdoor care au afisat profit in 2009, dar la niveluri mult sub 2008.
Beta Cons formeaza, alaturi de Euromedia, grupul EpaMedia, care domina 30% din outdoorul local.
In timp ce veniturile Beta Cons s-au diminuat cu 18% anul trecut, ajungand la 9,3 milioane lei, compania a reusit sa ram