Ieri, într-un material apărut pe www.khl.com , era prezentat traseul unei turbine de gaz până la Petrobrazi - Ploieşti.
Traseul de 350 de kilometri al turbinei de gaz de 300 de tone, dar şi a altor unităţi componente, nu a fost deloc unul simplu. Felbermayr este firma care s-a ocupat de transportul turbinei şi a început activitatea de transportare a acestei turbine în Portul Constanţa. De aici, transportul a plecat către Olteniţa.
Reprezentantul Felbermayr Bucharest, Daniel Costea, a declarat pentru www.khl.com că transportul pe apă a fost singura soluţie pentru ca turbina să ajungă la Petrobrazi, mai ales că are o înălţime de şase metri şi o lăţime de aproape 13. De la Olteniţa, turbina a fost transportată la 70 de kilometri sud de Bucureşti, folosindu-se un trailer. Transportul a avut 100 de metri lungime şi 650 de tone.
Turbina de 860 de megawaţi va funcţiona la capacitate maximă din 2012 şi va produce mai mult de 8% din electricitatea României. Ieri, într-un material apărut pe www.khl.com , era prezentat traseul unei turbine de gaz până la Petrobrazi - Ploieşti.
Traseul de 350 de kilometri al turbinei de gaz de 300 de tone, dar şi a altor unităţi componente, nu a fost deloc unul simplu. Felbermayr este firma care s-a ocupat de transportul turbinei şi a început activitatea de transportare a acestei turbine în Portul Constanţa. De aici, transportul a plecat către Olteniţa.
Reprezentantul Felbermayr Bucharest, Daniel Costea, a declarat pentru www.khl.com că transportul pe apă a fost singura soluţie pentru ca turbina să ajungă la Petrobrazi, mai ales că are o înălţime de şase metri şi o lăţime de aproape 13. De la Olteniţa, turbina a fost transportată la 70 de kilometri sud de Bucureşti, folosindu-se un trailer. Transportul a avut 100 de metri lungime şi 650 de tone.
Turbina de 860 de megawaţi va funcţiona la capacitate maximă din 2012 ş