Magazinele de haine din oraş au început din acest sfârşit de săptămână să afişeze preţuri cu până la 80% mai mici. Pe de cealaltă parte, comercianţii îşi vând la jumătate de preţ stocurile mai vechi de două săptămâni.
Centrul oraşului a devenit pentru tot restul lunii august un mic iarmaroc unde comercianţii se bat în oferte la reduceri. După sistemul „doi în unu”, magazinele oferă două produse la preţ de unul singur.
Faptul că sezonul estival este aproape de sfârşit a făcut ca o bună parte din accesorile destinate verii să fie vândute la preţuri de nimic.
Mai mult de atât, sloganul „preţuri de criză” a început să troneze în vitrinele câtorva magazine din centru oraşului.
Iar ca tacâmul să fie complet, unii comercianţi îi „ademenesc” pe potenţialii cumpărători cu… ciocolată: cumperi un produs, pleci acasă cu o ciocolată.
Chiar şi aşa, ofertele nu prea au trecere în rândul arădenilor.
„Adevărul este că românii nu prea au spirit de comerţ. Chiar dacă ne-am aştepta ca odată cu soldările să ne crească şi vânzările, ne îmbătăm cu apă rece, mai ales în această perioadă. Majoritatea vor haine de firmă, dar aici cu tot cu reducere, preţul e destul de mare”, a spus Corina Dumitrescu, comerciantă.