Sub sloganul "Mobilitate în România. Conexiuni cu Europa", TRANS - Programul Operaţional Sectorial Transport 2007 -2013 - beneficiază de o primă campanie de informare ce se desfăşoară la nivel naţional, pe durata a 12 luni şi are o valoare de peste 700.000 euro, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Desfăşurată în concordanţă cu Decizia Comisiei Europene nr.3469/2007 şi structurată în mai multe etape, campania de informare pentru TRANS debutează pe 15 august cu o campanie media ce cuprinde spot TV, spot radio, machete de presă, outdoor şi online.
Prin această campanie se urmăreşte oferirea de informaţii corecte şi complete tuturor beneficiarilor acestui program, precum şi publicului larg, cetăţeni români şi ai UE, cu privire la oportunităţile de finanţare prin intermediul TRANS.
C.P. Sub sloganul "Mobilitate în România. Conexiuni cu Europa", TRANS - Programul Operaţional Sectorial Transport 2007 -2013 - beneficiază de o primă campanie de informare ce se desfăşoară la nivel naţional, pe durata a 12 luni şi are o valoare de peste 700.000 euro, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
Desfăşurată în concordanţă cu Decizia Comisiei Europene nr.3469/2007 şi structurată în mai multe etape, campania de informare pentru TRANS debutează pe 15 august cu o campanie media ce cuprinde spot TV, spot radio, machete de presă, outdoor şi online.
Prin această campanie se urmăreşte oferirea de informaţii corecte şi complete tuturor beneficiarilor acestui program, precum şi publicului larg, cetăţeni români şi ai UE, cu privire la oportunităţile de finanţare prin intermediul TRANS.
C.P.