Cu o întârziere de aproape 40 de minute a plecat, vineri după-amiază, trenul Timişoara Nord – Cenad. Timp în care nimeni nu a venit nici să ofere vreo explicaţie, nici să-şi ceară scuze. În tot acest timp, la telefonul RegioTrans, firma care a concesionat calea ferată pe această rută, nu răspundea nimeni. Nici după punerea în mişcare a trenului, călătorii nu au văzut picior de angajat al Regiotrans. Nici măcar al controlorului de bilete…
Nesimţire sau neglijenţă în serviciu?
Cu 40 de minute întârziere a plecat trenul personal 14299 de pe ruta Timişoara Nord – Cenad, vineri după amiază; în loc de 16.20 a fost ora 17. Niciun reprezentant al firmei nu şi-a făcut, în tot acest timp, apariţia pentru explicaţii şi scuze. Unii dintre călători au încercat în tot acest timp să ia legătura telefonic cu S.C. RegioTrans S.R.L. Timişoara, pentru a afla ce se întâmplă, dar cum la telefon nu le-a răspuns nimeni, iar pentru a se interesa la Informaţii Călători ar fi trebuit să coboare din trenul ce ar fi putut pleca oricând, au rămas doar în aşteptare.
Trenul a plecat din Timişoara, fără avertisment sau explicaţii, în jur de ora 17. “Trenul trebuia să plece la 16.20, dar a plecat cu aproape 40 de minute întârziere. Am sunat de două ori la Informaţii la RegioTrans, să aflu ce se întâmplă, dar nu a răspuns nimeni. Nu puteam să cobor din tren şi să merg să întreb la Informaţii, în gară, pentru că aş fi riscat să rămân pe peron. Nu aveam de unde şti când va pleca trenul, aşa că am aşteptat. După plecarea trenului, spuneau unii călători din vagonul în care mă aflam, că vinovat ar fi fost controlorul de tren care a întârziat, iar trenul nu ar fi putut pleca fără acesta”, ne spune un călător care ne-a sesizat la redacţie. Mai mult, pe tot parcursul călătoriei, controlorul de tren nu a mai catadicsit să îşi exercite atribuţiile de serviciu şi să contro