Dacia Duster face furori in Italia, de unde comenzile vin pe banda rulanta. Potrivit dealerilor italieni, acesta este rezultatul campaniei de promovare declansata de Renault, care face publicitate noului model inclusiv pe plajele de lux de pe malul Adriaticii.
Noul model de la Dacia se vinde ca painea calda la export. Francezii isi freaca mainile de bucurie. Pentru modelul Duster, Dacia a primit in acest an peste 35.500 comenzi la export. SUV-ul low-cost produs in Romania a ajuns, astfel, sa genereze 9% din vanzarile totale ale Dacia in Europa.
Cele mai multe comenzi pentru Duster vin din Franta, Germania si Italia, de altfel principalele piete de export pentru producatorul roman. Cresterea vanzarilor si implicit a cotei de piata a Dacia se datoreaza, in mare masura, preturilor competitive la care sunt vandute modelele produse in Romania, dar si campaniilor promotionale care au starnit interesul cumparatorilor.
Daca pana in acest an, Dacia era privita mai mult ca un fel de ruda saraca, ca o cenusareasa a Renault, modelele Logan si Sandero nefiind foarte puternic promovate in ciuda vanzarilor in crestere, odata cu lansarea Duster, lucrurile s-au schimbat fundamental.
Un bun exemplu il constituie Italia, acolo unde Dacia Duster este prezent alaturi de ultimele modele Renault in toate show-room-urile. Mai mult, interesul pentru SUV-ul romanesc i-a determinat pe managerii de la Renault sa prezinte automobilul si in cele mai cunoscute destinatii de vacanta, una dintre ele fiind statiunea Viareggio.
[gallery:132]
''Am adus masina mai aproape de clienti. Sa o vada cu ochii lor si sa se asigure astfel ca pretul mic nu inseamna ca s-a facut rabat la calitate'', a declarat, pentru DailyBusiness.ro, Mario Benatalle, reprezentantul unui dealer Renault prezent in statiunea Viareggio.
''Dacia a crescut mult in not