Mazda6 facelift, model japonez de segment D, a primit o serie de imbunatatiri, un sasiu mai bun, elemente noi de siguranta, faruri adaptive, sistemul de asistenta la urcare si motorizari mai performante Euro5.
Schimbarea adusa modelului Mazda6 se observa in special in partea frontala, grila a fost redesenata, calandrul si proiectoarele au fost revizuite, farurile frontale si posterioare au fost redesenate.
Sasiul noii Mazda6 beneficiaza de suspensie independenta multilink fata-spate. Setarile suspensiei si a amortizoarelor au fost inbunatatite fata de modelul anterior iar directia asistata a fost ajustata.
Modelul de test cu echiparea TE Plus si motorizarea de 2,2 litri diesel 129 CP are un pret de 27.000 euro cu TVA. Transmisia este manuala in 6 trepte.
Desi nu sunt multi, cei 129 de cai putere te ajuta sa faci depasiri fara emotii, iar consumul de carburant este redus. In afara orasului motorizarea de 2,2 litri a avut un consum de 5,8 litri, iar in oras de 7,5 litri la 100 km.
Cu greu poti gasi defecte la modelul japonez. Nu mi-a placut ambreiajul, pana m-am obisnuit cu el am simtit o zgaltaiala la schimbarea treptelor.
Mazda6 facelift are un design elegant, materialele din interior sunt calitative, tinuta de drum este perfecta.
Farurile BiXenon foarte puternice ofera o iluminare buna. In ajutorul lor vine si sistemul AFS de iluminare in viraj.
Echiparea TE Plus include un sistem audio BOSE cu opt incinte acustice, faruri bi-xenon, jante de 17 inchi, climatizare automata, scaune incalzite, senzori de parcare fata-spate si sistemele ABS, EBD, DSC si EBA.
Sistemul de control dinamic al stabilitatii (DSC) te ajuta sa iti mentii traiectoria in curbe prin franari si accelerari automate in cazul sub sau supra-virarilor, in timp ce sistemele ABS si EBD te ajuta sa franezi in siguranta chiar si in conditii de car