Reprezentanţii celor mai importante magazine online din România s-au constituit în Asociaţia Română a Magazinelor Online, ARMO, o asociaţie reprezentativă a comerţului online local şi care va susţine interesele membrilor săi atât prin activitatea sa, cât şi prin activitatea tuturor membrilor fondatori şi a membrilor care vor adera ulterior. Asociaţia are ca obiectiv principal susţinerea dezvoltării comerţului online în România, ca metoda cea mai modernă şi mai eficientă
Reprezentanţii celor mai importante magazine online din România s-au constituit în Asociaţia Română a Magazinelor Online, ARMO, o asociaţie reprezentativă a comerţului online local şi care va susţine interesele membrilor săi atât prin activitatea sa, cât şi prin activitatea tuturor membrilor fondatori şi a membrilor care vor adera ulterior.
Asociaţia are ca obiectiv principal susţinerea dezvoltării comerţului online în România, ca metoda cea mai modernă şi mai eficientă de retail, ce oferă avantaje şi beneficii clare consumatorilor în comparaţie cu metodele de comerţ tradiţionale. În plus, ARMO va elabora un Cod de Bune Practici pentru Magazinele Online din România şi un program de atestare a magazinelor online conform cu acest Cod de Bune Practici.
„Toate magazinele online din România au anumite obiective comune şi întâmpină probleme asemănătoare, iată ce ne-a adus împreună. În plus, toţi membrii Asociaţiei şi-au exprimat hotărârea de a promova un comerţ online de calitate la standarde internaţionale şi de a demonstra, împreună, că într-adevăr comerţul online este cel mai eficient şi sigur mod de a face comerţ modern, în beneficiul consumatorilor, cu avantaje suplimentare metodelor tradiţionale de retail,” a declarat Marius Ghenea, Preşedintele Asociaţiei Române a Magazinelor Online.
„Primul şi probabil cel mai important obiectiv al Asociaţiei noastre este elaborarea Codulu