În majoritatea sectoarelor, bugetele alocate promovării au început să crească
Horizon Media: Redresarea este din ce în ce mai puternică
După ce majoritatea companiilor din industria media, precum Comcast şi CBS, au raportat venituri, susţinute de avansul fondurilor din publicitate, care au depăşit aşteptările analiştilor de pe Wall Street, investitorii îşi pun, acum, întrebarea dacă această industrie începe să îşi revină.
"Per total, industria pare că a început să îşi revină"
"Revenirea industriei media este din ce în ce mai puternică", a declarat Brad Adgate, vicepreşedinte al Horizon Media. "În momentul în care vânzările din publicitate vor depăşi volumul din anul 2007, atunci vom putea spune că industria media s-a redresat total", a explicat acesta. Vânzările de publicitate, se pare, sunt pe drumul cel bun. Veniturile din publicitatea TV, în termeni anuali, au avansat cu 9 puncte procentuale, urmate de cele din outdoor, cu o creştere de 3 procente. Totuşi, revistele au avut o creştere de doar 1 punct procentual, potrivit companiei de cercetare Kantar Media.
Există şi unele segmente care au scădere, dar acestea sunt limitate
Conform Kantar, există şi unele segmente care înregistrează scăderi, însă acestea sunt limitate. Vânzările de anunţuri online au scăzut cu mai mult de 9 puncte procentuale, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Acest declin este urmat de cel al ziarelor, unde veniturile din publicitate au fost în scădere cu 2,7%. De asemenea, radioul a avut un declin de 0,2 puncte procentuale.
"Per total, industria pare că a început să îşi revină", argumentează Adgate.
Acesta a mai afirmat că multe conglomerate activează în diferite sectoare ale industriei media, începând de la reţele de cablu, studiouri de filmări, parcuri de distracţii. "De exemplu, rezultatele financ