Un alt produs media, din trustul lui Vantu, e pe duca. Postul tv, "Telesport", isi trage ultima suflare. Jurnalistii de la postul respectiv au migrat catre zone mai calde, respectiv, la nou-aparutul "Dolce Sport". Sa ne aducem aminte cum a ajuns acest canal de sport in mainile lui SOV si ce s-a ales de soarta acestui canal de nisa. Care va fi viitorul unor astfel de canale oportuniste?
In vara anului 2008, Horatiu Nicolau vinde postul "Telesport" catre trustul "Ralitatea-Catavencu". Scopul tranzactiei era participarea la licitatia pentru drepturile tv, ale "Ligii 1" la fotbal. Cuvantul "criza" nu era, pe atunci, in dictionarul oamenilor de afaceri din Romania. Un "afacerist", ca Vantu, a simtit ca e un teritoriu unde se pot face bani. A scos 5 milioane de euro din buzunar si i-a inmanat lui Horatiu.
Licitatia a trecut, iar "Telesport" nu a fost printre castigatori. S-a speculat mult la acea vreme, pe tema acestei licitatii, dar cert este ca drepturile nu au mers la trustul lui SOV. Castigator a fost consortiul "RCS-Intact".
Dumitru Dragomir si-a frecat mainile de fericire, aducand in vistieria Ligii peste 100 milioane euro. Scopul RCS-RDS, pe de o parte, si Intact de cealalta parte, a fost castigarea cotei de piata. Astfel, a aparut "GSP tv" parte a trustului Intact, post care urma sa fie difuzat exclusiv pe platforma digitala "Digi" si in reteaua de cablu RCS.
S-a ajuns la interpelari in Parlament pe aceasta tema, au fost facute reclamatii pe la ANPC. Pentru ca, cine vroia sa vada meciuri din liga lui Dumitru Dragomir, trebuia sa-si faca abonament la compania RCS. "GSP tv" se vroia un motor pentru cresterea abonatilor firmei de cablu.
"Asa e, bai nene, in societatea capitalista. Cine vrea sa vada meciuri sa plateasaca", glasuia Mitica Dragomir, mandru de realizarea sa. Auzise el ceva de "pay-per-view" si ne