Compania de transport de persoane Super Imposer din Timişoara a identificat într-o activitate complementară celei de transporturi, agricultura, cheia sustenabilităţii afacerilor pe termen lung, având în vedere caracterul sezonier al amândurora.
"Combinând transportul cu agricultura, suntem pe plus. Activităţile, separat, sunt pe plus, dar sunt perioade când una o susţine pe cealaltă", a declarat domnul Doru Crăciunescu, director general al Super Imposer. Astfel, activitatea de transport înregistrează un regres în perioada de vară şi în decembrie deoarece elevii intră în vacanţă, iar salariaţii au de obicei concedii. Vara, în schimb, compania înregistrează venituri din exploatarea unui parc agricol de circa 450 de hectare. Compania deţine în Timişoara un parc de 35 de autobuze şi microbuze care realizează curse pe o rază de câteva zeci de kilometri în apropierea oraşului, precum şi o autogară proprie. Potrivit conducerii Super Imposer, până la finalul anului, a fost luată în considerare modernizarea şi extinderea flotei de transport deoarece concurenţa o impune. "Ne gândim la noi achiziţii şi investiţii în parcul auto pentru că avem autovehicule învechite, iar concurenţa, Autotim (parte a grupului Atlassib - n. red) are maşini mai noi", a spus Crăciunescu. O nouă prezenţă în cadrul competiţiei apare din partea firmelor de familie, de 1-3 maşini, care înlocuiesc firmele de mărime medie care au ieşit din piaţă, şi care, prin internalizarea activităţilor pe curse pe distanţă mică, devin funcţionale pentru că au costuri de exploatare mai mici.
În vederea extinderii, compania a demarat un proiect cu transportatorul aerian Carpatair, pentru transferul pasagerilor de la Arad la Timişoara, dar şi contracte cu primăriile oraşelor din jur, pentru transportul profesorilor, veteranilor sau a cadrelor medicale.
Compania de transport de