Compania Simba Invest, cel de-al cincilea mare distribuitor din industria bunurilor de larg consum de pe piaţa locală, şi-a bugetat în acest an o creştere cu 25% a cifrei de afaceri, până la 160-170 mil. euro, pe baza contractelor noi câştigate cu Kraft Foods şi Philip Morris.
Afacerea, pe care doi antreprenori din Bacău, Sorin Gavriă şi Cristinel Lungu, au demarat-o în 1997 în urma unei investiţii de câteva zeci de mii de dolari, a ajuns anul trecut la rulaje de 135 mil. euro şi un profit de aproape 4 milioane de euro, în condiţiile în care piaţa bunurilor de larg consum a scăzut cu 8-10% pe fondul scăderii puterii de cumpărare.
Cu peste 400 de angajaţi, compania are 23 de puncte de lucru în 22 de judeţe şi peste 6.000 de clienţi. "Din cei 411 angajaţi actuali, 225 sunt agenţi de vânzări. Intenţia noastră este de a mai face angajări în măsura în care vom reuşi să creştem actualul portofoliu sau să extindem aria de acoperire", spune Sorin Gavrilă, care a lucrat ca asistent universitar la catedra de electrotehnică în cadrul Universităţii din Bacău înainte de a începe afacerea în distribuţie. La sfârşitul anului trecut, Simba Invest şi-a crescut numărul de puncte de lucru pentru Philip Morris de la 10 la 22, iar în acest an şi-a extins colaborarea cu Kraft Foods în judeţele Iaşi şi Vaslui.
Compania Simba Invest, cel de-al cincilea mare distribuitor din industria bunurilor de larg consum de pe piaţa locală, şi-a bugetat în acest an o creştere cu 25% a cifrei de afaceri, până la 160-170 mil. euro, pe baza contractelor noi câştigate cu Kraft Foods şi Philip Morris.
Afacerea, pe care doi antreprenori din Bacău, Sorin Gavriă şi Cristinel Lungu, au demarat-o în 1997 în urma unei investiţii de câteva zeci de mii de dolari, a ajuns anul trecut la rulaje de 135 mil. euro şi un profit de aproape 4 milioane de euro, în condiţiile în care piaţa bunurilor d