Retailerul suedez de modă Hennes & Mauritz (H&M) a anunţat o creştere cu 10% a vânzărilor în iulie comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, depăşind estimările specialiştilor. Oficialii companiei au declarat că expansiunea rapidă a companiei va continua în perioada următoare.
Al treilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume după compania americană GAP şi cea spaniolă Inditex - în portofoliul căreia se găsesc branduri precum Zara, Pull and Bear, Bershka şi Stradivarius, a anunţat că vânzările magazinelor deschise de mai mult de un an au fost cu 10% mai mari, în timp ce vânzările totale au crescut cu 21%, scrie Wall Street Journal. Potrivit estimărilor, vânzările totale erau aşteptate să crească cu 12%.
În 2009 afacerile retailerului au fost afectate de contractarea consumului şi de criza economică mondială.
H&M a anunţat că în iulie compania deţinea 2.066 de magazine, faţă de 1.828 în aceeaşi perioadă a anului trecut. În această vară oficialii companiei au mai declarat că au în plan să deschidă 180 de magazine în a doua jumătate a anului, în ţări precum Germania, Statele Unite şi China. Retailerul va intra şi pe piaţa din România în 2011.
Retailerul suedez de modă Hennes & Mauritz (H&M) a anunţat o creştere cu 10% a vânzărilor în iulie comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, depăşind estimările specialiştilor. Oficialii companiei au declarat că expansiunea rapidă a companiei va continua în perioada următoare.
Al treilea cel mai mare retailer de îmbrăcăminte din lume după compania americană GAP şi cea spaniolă Inditex - în portofoliul căreia se găsesc branduri precum Zara, Pull and Bear, Bershka şi Stradivarius, a anunţat că vânzările magazinelor deschise de mai mult de un an au fost cu 10% mai mari, în timp ce vânzările totale au crescut cu 21%, scrie Wall Street Journal. Potrivit estimărilor, vânzările total