Gheorghe Cristian Tuhut• Un tanar din Iasi, care a incheiat o asigurare CASCO pentru un BMW Seria V, in valoare de 23.000 euro, reclama ca firma de asigurari Euroins refuza sa-i plateasca despagubirile pentru avariile suferite de autoturismul sau • "Am stat cu autoturismul in service timp de doua saptamani, fara sa-i faca nimeni nimic. Pur si simplu, ma amana, fara explicatii", a spus Cristian Tuhut
Numarul iesenilor care trebuie sa indure nesimtirea firmelor de asigurari creste de la o zi la alta. Cand vine vorba de incasat banii, firmele isi dau in petec, oferind tot felul de promotii pentru atragerea clientilor. Numai ca, atunci cand vine vorba de plata asigurarilor, lucrurile se schimba dramatic. Asa s-a petrecut si in cazul ieseanului Gheorghe Cristian Tuhut, de 23 ani, care si-a facut asigurare pentru un BMW Seria V, la firma Euroins Romania Asigurare-Reasigurare SA. Polita de asigurare a fost semnata pe data de 5 decembrie 2009, pentru un an de zile. Autoturismul a fost evaluat de catre expertii firmei de asigurari la 23.000 euro. Aceasta este suma pentru care a fost platita polita CASCO. In urma cu aproximativ o luna si jumatate, autoturismul a suferit mai multe avarii care nu pot fi imputabile proprietarului. A fost zgariata, au fost izbite jantele, spoilerul fata agatat, vopseaua sarita la praguri etc. "Am mers la firma de asigurari si am cerut deschiderea dosarului de dauna, pentru a primi despagubiri in raport cu avariile constatate. Nici macar nu au vrut sa faca raportul de constatare. De aproximativ o luna de zile, ma tot amana si isi bat joc de mine, fara sa-mi repare autoturismul. M-au pus sa merg cu masina in service, ca vor discuta ei acolo si se va rezolva problema. Am stat cu autoturismul in service timp de doua saptamani, fara sa-i faca nimeni nimic. Pur si simplu, ma amana fara explicatii. Ba ca a intrat in concediu cel care