Scăderea numărului de abonaţi, pirateria şi întârzierea compensărilor de la Ministerul Transporturilor a tăiat şi din business-ul celui mai mare transportator din judeţul Arad, Transdara. Compania, cu o flotă de aproape 170 de autovehicule, a fost achiziţionată în 1997 de grupul Atlassib, deţinut de omul de afaceri Ilie Carabulea.
Scăderea încasărilor pe rutele interjudeţene şi intrajudeţene au fost ponderate prin alocarea unor rute suplimentare pentru transportul internaţional pentru Trandara de către grupul din care face parte.
"Avem avantajul că facem parte din grupul Atlassib atât din punct de vedere al puterii de negociere, a finanţărilor, cât şi a faptului că facem şi curse externe. Acestea sunt mult mai lucrative, iar în cazul scăderii businessului grupul ne suplimentează cursele externe în funcţie de lună", a declarat Ovidiu Brănzan, directorul general al Transdara.
El a adăugat că apartenenţa la un grup cu afaceri de transport extinse la nivel naţional şi internaţional şi care include şi o bancă comercială se concretizează într-un grad mai redus de greutăţi legate de contractarea unui credit pentru achiziţia de noi autovehicule.
Cea mai mare parte a business-ului companiei, de 7 milioane de euro în cursul anului trecut, este adus de cursele intrajudeţene şi de convenţiile încheiate cu fabricile de componente auto din Arad, precum Delphi, Alcoa, Leoni sau Takata.
"Lucrăm cu destul de multe fabrici. Unele au închis, unele au mai redus din angajaţi, iar o parte funcţionează în continuare la fel de bine. În afacerile noastre se observă imediat orice măsură nepopulară luată de guvern", a declarat Brănzan.
Transporter Road Trip - acţiune pusă pe roţi cu sprijinul OMV Euro Truck, Citroën şi Volvo Trucks.
Scăderea numărului de abonaţi, pirateria şi întârzierea compensărilor de la Ministerul Transporturilor a