“Butonul cetăţeanului” a fost folosit, într-o lună de când a fost dat în folosinţă , de aproape 6000 de clujeni care s-au prezentat la ghişele municipalităţii. Dintre aceştia, peste 4800 au acordat calificativul “foarte bine” funcţionarilor de la ghişeu.
Controlorul de opinie a fost dat în folosinţă în 14 iulie 2010, la ghişeele de relaţii cu publicul din cadrul Centrului de Informare pentru Cetăţeni (CIC), din str, Moţilor nr 7. Timp de o lună au trecut pragul CIC 21.772 cetăţeni. Dintre aceştia numai 5.989 şi-au exprimat opinia cu privire la serviciile de care au beneficiat din partea angajaţilor primăriei. 4.858 dintre voturi au fost pentru “foarte bine”, 1.127 pentru “bine” şi doar patru pentru “nesatisfăcător”. Dintre acestea, 3 au fost pentru ghişeul de relaţii cu publicul pentru urbanism. Potrivit unui comunicat al Primăriei, voturile negative s-au referit la nemulţumiri legate de răspunsul oferit la solicitări, nu la felul în care s-au purtat angajatele primăriei cu ei. S-au primit şi două “retractări” de la persoane care au apăsat din greşeală pe alte butoane decât cele pe care doreau să le folosească.
Angajatul lunii
Cel mai apreciat funcţionar de către cetăţeni, care va primi titlul de ”angajatul lunii” a întrunit un număr de 720 de “foarte bine”, 8 “bine” şi nici un “nesatisfăcător”. Este vorba despre inspectorul Diana Arieşean, care asigură relaţii cu publicul pe ghişeul urbanism.
Din analiza făcută în urma centralizări datelor, s-a constatat că timpii medii de procesare a cererilor cetăţenilor, care se situează între o minimă de 2:45 şi o maximă de 12:57 minute.
Ce sunt contolorii de opinie?
Sistemul este format dintr-un dispozitiv electronic care va fi montat pe biroul fiecărui angajat de la CIC. Conţine o fotografie, numele complet al angajatului respectiv, precum şi 3 butoare marcate cu “n