Un lanţ de magazine din Statele Unite a lansat o linie vestimentară pentru mamele adolescente, muza acestei colecţii fiind Juno, protagonista filmului cu acelaşi nume, regizat de Jason Reitman.
Adolescentele americane, care la fel ca Juno, protagonista filmului cu acelaşi nume, regizat de Jason Reitman, rămân însărcinate la vârste fragede nu vor mai avea de acum înainte dificultăţi în alegerea ţinutei. Cunoscuta casă de modă americană Forever 21, ale cărei creaţii se adresează mai ales tinerilor, a lansat recent noua colecţie „LoveMaternity“, destinată în exclusivitate tinerelor mămici. Afacerile casei de modă, care are peste 500 de magazine răspândite în toate colţurile Statelor Unite, nu au fost foarte afectate de criză, ba chiar dimpotrivă. Conducerea magazinului a decis să le ofere tinerelor mămici o colecţie de haine de calitate, la preţuri mici, dar care să satisfacă în acelaşi timp pasiunea pentru modă a tinerelor. Pentru moment, noua colecţie a fost lansată doar în cinci state. Deloc întâmplător, în trei dintre acestea - Texas, Arizona şi California - există cel mai mare procent de tinere care devin mame la vârsta adolescenţei. În aceste condiţii, este evident că obiectivul designerilor de la Forever 21 a fost de a atrage atenţia tinerelor mame, care se dau în vânt după bluzele colorate, colanţii şi blugii cu talie joasă sau rochiile scurte. De altfel, unul dintre sloganurile campaniei scoate clar în evidenţă scopul noii colecţii: „Go through your pregnancy in style with this jersey knit dress“, în traducere „Trăieşte sarcina cu stil, purtând această rochie din jerseu“.
Colecţie controversată
Lansarea noii colecţii nu a fost lipsită de controverse, ea fiind urmată de zeci de dezbateri şi comentarii, mai ales pe internet. Principalul motiv al acestor comentarii îl constituie faptul că această casă de modă, fondată în 198