Agenţia Federală de Transport Aerian din Rusia, Rosaviatsiya, ar putea impune restricţii asupra unor zboruri sau ar putea chiar anula licenţele de operare pentru 42% din companiile aeriene din ţară, din cauza situaţiei financiare a acestora, informează cotidianul economic Kommersant.
"Situaţia financiară a cinci companii aeriene de top: Aeroflot, Transaero, S7 Airlines, Utair şi Orenburg Airlines este stabilă, însă alte şapte operatori de transport din primii 20 sunt supuşi riscului", au precizat reprezentanţii Rosaviatsiya.
Potrivit Kommersant, companiile aeriene cu o situaţie financiară slabă deţin 24,4% din piaţa de profil, după cifra vânzărilor.
Conform agenţiei citate, 23% din companiile aeriene din întreaga Rusie au avut active nete cu o valoare negativă la începutul lui 2010, iar deţinătorii acestora nu au făcut nimic ca să îmbunătăţească situaţia.
Totuşi, analiştii nu cred că Rosaviatsiya va anula licenţele de operare pentru că impactul social al unei asemenea măsuri ar fi foarte mare
ALINA VASIESCU Agenţia Federală de Transport Aerian din Rusia, Rosaviatsiya, ar putea impune restricţii asupra unor zboruri sau ar putea chiar anula licenţele de operare pentru 42% din companiile aeriene din ţară, din cauza situaţiei financiare a acestora, informează cotidianul economic Kommersant.
"Situaţia financiară a cinci companii aeriene de top: Aeroflot, Transaero, S7 Airlines, Utair şi Orenburg Airlines este stabilă, însă alte şapte operatori de transport din primii 20 sunt supuşi riscului", au precizat reprezentanţii Rosaviatsiya.
Potrivit Kommersant, companiile aeriene cu o situaţie financiară slabă deţin 24,4% din piaţa de profil, după cifra vânzărilor.
Conform agenţiei citate, 23% din companiile aeriene din întreaga Rusie au avut active nete cu o valoare negativă la începutul lui 2010, iar deţinătorii acestora nu au