Până acum, doar două companii din cele 17 partenere au avut campanii de publicitate pe mobil, folosind această aplicaţie
După puţin timp de la lansarea serviciului de publicitate pe mobil, iAd, Apple se confruntă cu probleme, unele campanii fiind amânate, iar agenţiile încercă să vadă exact cum funcţionează această aplicaţie, potrivit unor directori din industria de publicitate, citaţi de Wall Street Journal. Din data de 1 iulie, când compania a lansat iAd, doar două companii, Unilever şi Nissan, din cele 17 partenere au avut campanii de publicitate pe mobil, folosind această aplicaţie.
"Implicarea Apple în creaţie reprezintă o problemă mare"
Unul dintre motivele pentru care companiile întârzie lansarea campaniilor este reprezentat de faptul că Apple vrea să deţină un control strict al aspectelor legate de creativitate, lucru cu care jucătorii din piaţa de publicitate nu sunt obişnuiţi, conform declaraţiilor unor reprezentanţi ai acestei industrii implicaţi în crearea de campanii iAd. De asemenea, crearea unei campanii durează cu aproximativ două săptămâni mai mult decât se preconiza. "Implicarea Apple în creaţie reprezintă o problemă mare", a declarat Patrick Moorhead, din cadrul DraftFCB. În plus, Chanel, partener al Apple în lansarea iAd, se pare că a renunţat la eforturile de a avea o campanie de publicitate prin platforma iAd, compania anunţând că, în acest moment, nu are nicio campanie planificată.
Citigroup, care a amânat lansarea campaniei prin iAd, a anunţat că momentan lucrează cu Apple pentru a asigura că totul va funcţiona cum trebuie.
Anunţat în luna aprilie, iAd furnizează publicitate interactivă pe iPhone, fără ca utilizatorul să fie nevoit să închidă aplicaţii deja deschise şi permite companiei Apple să obţină bani din aplicaţiile gratuite.
Concurenţa este în creştere
Concurenţa iAd este în creşte