Mihai Ghyka, CEO al Bergenbier: În ceea ce priveşte modificarea reţetei, revenirea la culoarea galbenă a însemnat şi o îmbunătăţire a acesteia, către o bere cât mai completă şi masculină. Cel mai important lucru este că la începutul acestui an am luat o serie de decizii care încep să dea roade, iar semnalele din piaţă sunt pozitive.
Producătorul Bergenbier, numărul trei în piaţa locală a berii care a anunţat recent că va închide fabrica de la Blaj urmând a disponibiliza peste 170 de angajaţi, şi-a mărit echipa de vânzări cu 12% de la începutul acestui an cu scopul de a creşte vânzările companiei în magazinele de cartier.
"În anul 2010, forţa de vânzări a Bergenbier S.A. a crescut cu 12%", a declarat Mihai Ghyka, directorul general al Bergenbier SA, parte a grupului StarBev.
Reprezentanţii companiei nu au precizat însă câţi oameni lucrează în vânzări.
Ghyka nu a oferit mai multe detalii legate de strategia şi obiectivele companiei însă recrutările pentru creşterea echipei de vânzări nu s-au încheiat în condiţiile în care doar luna aceasta Bergenbier a postat şase anunţuri pe site-urile de recrutare online pentru mai multe judeţe din întreaga ţară. Potrivit acestor anunţuri, zonele în care Bergenbier SA caută agenţi de vânzări în prezent sunt Cluj, Bihor, Caraş-Severin, Bacău, Iaşi, Neamţ, Suceava şi Bucureşti.
Obiectivul urmărit de producătorul berilor Bergenbier şi Beck's prin creşterea forţei de vânzări este dezvoltarea companiei pe canalul de retail tradiţional prin creşterea volumului de vânzări către magazinele de cartier şi consolidarea prezenţei mărcilor din portofoliu la nivelul zonelor pentru care recrutează, potrivit informaţiilor publicate în cadrul anunţurilor de recrutare.
Bergenbier SA, fosta InBev România, a fost vândută de Anheuser-Busch InBev către fondul de investiţii CVC Capital Partners la finalul anului trecut î