Elena Udrea este în căutare disperată de poziţionare ca lider PDL de Bucureşti. Noua funcţie o împinge spre mesaje direcţionate către electoratul Capitalei, ea încercând să recupereze catastrofala cădere a partidului în Bucureşti, ca şi în întreaga ţară. Elena Udrea a avut un eşec total în lansarea brandului turistic de ţară, operaţiune costisitoare şi fără efect. În momentul de faţă, scandalul explorării Carpaţilor a făcut-o pe Elena Udrea să se "manifeste" mult mai discret ca ministru al Dezvoltării Regionale şi Turismului, poziţia în care este asociată cu eşecul guvernării Boc. De aceea, Elena Udrea îşi pune toate forţele şi speranţele în bătălia pentru Capitală. Deja şedinţele săptămânale sunt urmate de declaraţii televizate în care Elena Udrea lansează un noian de propuneri pentru modernizarea Bucureştilor, dar şi pentru atragerea oamenilor spre partid.
Ţinta - creionarea unui candidat în persoana ei la Primăria Capitalei, pierdută de PDL în urma mandatului cu cântec al lui Adriean Videanu.
Pentru câştigarea Bucureştiului, Udrea propune un pachet de măsuri eco. Săptămâna trecută, am văzut-o pe lidera interimară dedicată unor proiecte pentru înverzirea Bucureştiului - plantarea de pomi, care să oprească praful, şi un program de extindere a mersului pe bicicletă. De aici au apărut imediat ironii acide şi a fost redescoperit personajul divei de acum 100 de ani, Miţa Biciclista.
Faptul că Elena Udrea a fost asociată instantaneu cu Miţa i-ar aduce actualului ministru o serie de avantaje. În primul rând, pentru cunoscători, povestea Miţei Biciclista, supranumită şi "Miţa Cotroceanca", nu este deloc ceva care să arunce în derizoriu asemănările cu prezentul.
În al doilea rând, în asocierea cu Miţa Biciclista, personaj legat de istoria Bucureştilor şi a Palatului Cotroceni, Elena Udrea scapă de incomodele "Elena din Pleşcoi" sau "Sexy