Intrate de aproximativ o săptămână în circulaţie, cele 24 de troleibuze second-hand aduse din Elveţia nu s-au „acomodat" încă pe meleagurile noastre.
Unele dintre acestea nu au mai vrut să pornească în mijlocul unor intersecţii sau la semafoare, altele au avut probleme cu uşile şi cu aerul condiţionat care nu funcţiona tocmai când aveam mai mare nevoie de el.
Conducerea RATP spune că aceste incidente sunt normale în primele săptămâni şi nu exclude şi producerea altor situaţii similare. „Ca orice maşină nouă, până se obişnuieşte şoferul cu ea mai durează.
Şoferii RATP încă nu s-au acomodat cu toate comenzile noilor troleibuze. Panoul de bord este mai mult electronic şi trebuie să ştii pe ce buton să apeşi", ne-a declarat directorul RATP, Radu Popescu.
Eleveţienii le-au tras pe dreapta
Călătorii sunt încântaţi de noile mijloace de transport, însă au experimentat pe propria piele deficienţele acestora.
„Arată bine troleibuzele, însă chiar când să mă urc într-unul nu i se mai inchidea o uşă. Am auzit că au fost aduse din Elveţia, pentru că pe acolo au luat foc. Cred că le-au luat pe degeaba", ne-a spus Elena Ioniţă, o pensionară din Ploieşti.
Femeia are parţial dreptate. În urma a două incendii care au avut loc în 2005, troleibuzele au fost trase pe dreapta şi retrimise de elveţieni constructorului german.
Acestea au fost repuse în vânzare ulterior şi au fost cumpărate de Primăria Ploieşti de la o firmă din Oradea, în schimbul sumei de 150.000 de euro bucata.
Pentru ultimele noutăţi din Ploieşti, click pe poza de mai jos