Maria Jelescu• Pe adresa unei batrane decedate in mai 2009, a sosit o adresa, prin care moarta este rugata sa-si prelungeasca polita pentru deces din boala • Firma Allianz Tiriac Asigurari SA a trimis aceasta adresa chiar in conditiile in care sotul femeii decedate se chinuie sa recupereze polita, pentru care au fost platite primele de asigurare • Pe de o parte, sotul cere ajutorul tuturor institutiilor abilitate, reclamand inselaciune, iar pe de alta parte, firma trimite adrese de prelungire a contractului
Firma Allianz Tiriac Asigurari pare sa depaseasca orice limita a bunului simt. A trimis o oferta, in vederea prelungirii unei polite de asigurare pentru deces din boala, pentru o batrana care decedase anul trecut. Este aceeasi batrana a carei situatie a fost prezentata, ieri, in cotidianul BUNA ZIUA IASI. Dupa moartea Mariei Jelescu, in mai 2009, familia acesteia se chinuie sa recupereze despagubirile provenite din polita de asigurare incheiata de aceasta la Allianz Tiriac, pentru deces din boala. In timpul in care sotul vaduv batea la usile tuturor institutiilor abilitate, in incercarea de a primi un raspuns favorabil, reprezentantii firmei de asigurari au trimis acasa o adresa, prin care o rugau pe batrana decedata sa mai prelungeasca contractul. Acelasi contract pe baza caruia familia sustine ca a fost inselata. "Stimata doamna Maria Jelescu, iti multumim pentru increderea acordata companiei Allianz Tiriac. In calitate de partener de drum, pe parcursul anilor anteriori, ne-am straduit sa raspundem asteptarilor tale, ne-am respectat promisiunile si obligatiile asumate. Relatia noastra cu clientii se bazeaza pe incredere, transparenta si grija fata de interesele acestora. In dorinta de a consolida ce am construit pana acum si de a merge inainte pe acest drum impreuna cu tine, clientul nostru, dorim sa-ti venim in intampinare", scrie in adresa