Retailerii şi administratorii mallurilor se află în plin proces de optimizare a operaţiunilor, iar măsurile lor sunt vizibile cu ochiul liber şi în interiorul mallurilor din Bucureşti. Ziarul Financiar a încercat să observe cele mai importante modificări din aceste proiecte realizate în ultimele săptămâni.
1. Deutscher Grill a tras obloanele
Unităţile Deutscher Grill din Sun Plaza şi Cotroceni Park au fost închise, operatorii reţelei de restaurante cu mâncare specific germană având obloanele trase duminica la orele amiezii. Unităţile erau operaţionale de mai puţin de un an, de când au fost inaugurate cele două centre comerciale, cele mai mari din ţară.
2. Spaţiu nou de joacă în Grand Arena
În Grand Arena a fost amenajat un nou spaţiu de joacă pentru copii cu o suprafaţă de câteva sute de metri pătraţi la etajul proiectului, unde înainte se aflau mese din zona de food-court. În schimb, oferta de restaurante, fast-food şi cafenele s-a mai "subţiat", Broaster Chicken, Bourbon Cafe sau clătităria de la etaj (Clate) având obloanele trase.
3. Mango a deschis magazinul din Sun Plaza
Reprezentanţii retailerului de îmbrăcăminte Mango lucrau intens duminică seara la amenajarea spaţiului din centrul comercial Sun Plaza. Spaniolii au deschis magazinul luni, deşi aveau semnat contractul încă de la inaugurarea mallului, în luna februarie a acestui an.
4. Nissa şi Reserved au ales noile spaţii din Cotroceni Park
În Cotroceni Park au fost montate bannerele pe spaţiile unde vor fi relocate magazinele Nissa şi Reserved de la intrarea în mall, pentru a face loc suedezilor de la H&M. Nissa va fi situat lângă Starbucks, în timp ce Reserved va fi mutat într-un spaţiu mai mic, situat de asemenea doar la parterul mallului, după ce anterior retailerul avea un magazin pe două etaje.
5. Chiriaşii fac loc pentru H&M şi în Băneasa
Şi