- Diverse - nr. 611 / 19 August, 2010 _ Interlocutor: subcomisar Gabriela PINCA _ - De ce o campanie in mediul rural? - Prevenirea criminalitatii in mediul rural continua sa fie in atentia politiei muresene, cu atat mai mult cu cat, in prima parte a anului, infractionalitatea in acest mediu a crescut, neglijenta proprietarilor constituind in multe cazuri un factor favorizant. In consecinta, Inspectoratul Judetean de Politie Mures _ Grupul de lucru _ a considerat necesara initierea unei campanii de informare a locuitorilor din mediul rural ,,Siguranta in mediul rural", ce se va derula pana in luna septembrie, coordonata de Compartimentul de Analiza si Prevenire a Criminalitatii. -Este mai dificila derularea de activitati de informare la tara? - Da, din unele considerente. La tara, oamenii nu au la dispozitie atat de multe canale de informare si, mai ales pe timpul verii, nici timpul necesar. Daca in orase emit foarte multe posturi radio-tv, la sate sunt mai putine cele care ajung "in casele" oamenilor. - Cum ati procedat avand in vedere aceste dificultati? - Desi canalele de informare in mediul rural sunt mai restranse, am cautat acele segmente ale mass- media care au audienta la sate si am apelat la dumnealor pentru a ne sprijini in realizarea si difuzarea de spoturi. - Cum a raspuns mass-media? - Foarte bine, ca de obicei. Noi am gandit textul spoturilor, iar cele sase posturi radio le-au realizat si sunt difuzate de 26 ori/zi _ Radio Targu-Mures, Radio Transilvania, Radio Gaga, Erdely FM, Radio Son Ludus, Sighisoara, Reghin. De asemenea, de 122 ori/zi se difuzeaza un spot pe posturi TV cablu: RCS&RDS, Gliga TV, TV AS, VESATEL. Postul local Antena 1 a primit cu deschidere propunerea de a transmite mesajele noastre in cadrul emisiunilor destinate preponderent mediului rural: dedicatii de muzica populara si emisiunile despre agricultura. Bineinteles, ziarele