Producătorul Bergenbier, numărul trei în piaţa locală a berii, care a anunţat recent că va închide fabrica de la Blaj urmând a disponibiliza peste 170 de angajaţi, şi-a mărit echipa de vânzări cu 12% de la începutul acestui an cu scopul de a creşte vânzările în magazinele de cartier.
"Creşterea forţei de vânzări a fost o măsură necesară în condiţiile actuale de piaţă, când trebuie maximizate vânzările. Aşadar, am investit în activităţile direct generatoare de volume: promovarea mărcilor şi creşterea distribuţiei. Angajările s-au făcut în principal prin recrutare externă, dar au fost şi promovări interne pe anumite poziţii", a declatat Mihai Ghyka (foto), directorul general al Bergenbier SA, cu afaceri de 135 mil. euro anul trecut.
Mărirea echipei de vânzări este anunţată la scurt timp după ce după ce managementul companiei a decis să demareze discuţiile cu sindicatele pentru oprirea producţiei în cadrul fabricii de la Blaj . În urma acestei decizii, 172 de persoane vor fi disponibilizate, aproape un sfert din cei peste 700 de angajaţi ai companiei.
Producătorul Bergenbier, numărul trei în piaţa locală a berii, care a anunţat recent că va închide fabrica de la Blaj urmând a disponibiliza peste 170 de angajaţi, şi-a mărit echipa de vânzări cu 12% de la începutul acestui an cu scopul de a creşte vânzările în magazinele de cartier.
"Creşterea forţei de vânzări a fost o măsură necesară în condiţiile actuale de piaţă, când trebuie maximizate vânzările. Aşadar, am investit în activităţile direct generatoare de volume: promovarea mărcilor şi creşterea distribuţiei. Angajările s-au făcut în principal prin recrutare externă, dar au fost şi promovări interne pe anumite poziţii", a declatat Mihai Ghyka (foto), directorul general al Bergenbier SA, cu afaceri de 135 mil. euro anul trecut.
Mărirea echipei de vânzări este anunţată la scurt timp după ce