Radu Timiş (desen), proprietarul producătorului de mezeluri CrisTim şi unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori locali, a deschis de la începutul acestui an 33 de magazine de proximitate sub brandul CrisTim şi intenţionează să atingă 60 de unităţi până la finalul acestui an. Antreprenorul intră astfel pe o piaţă de 11 mld. euro, acesta fiind rulajul anual al magazinelor din comerţul tradiţional, potrivit studiilor realizate de compania de cercetare a pieţei GfK.
"Obiectivul este ca în următorii trei ani să avem într-o primă etapă 200 de astfel de magazine", a declarat Radu Timiş, acţionarul şi preşedintele CrisTim, companie cu afaceri de 85 mil. euro în industria mezelurilor. Reţeaua de 200 de magazine de cartier ar putea realiza vânzări anuale de până la 60 mil. euro în momentul în care va deveni complet operaţională, potrivit estimărilor ZF.
Prin intermediul acestei reţele de magazine de proximitate, fondatorul CrisTim caută să îşi asigure lichidităţile necesare businessului, profitând de chiriile mici şi forţa de muncă ieftină din această perioadă. Modelul a fost aplicat şi de un alt om de afaceri cunoscut, Dinu Patriciu - prin intermediul reţelei de magazine Mic.ro, dar avantajul lui Timiş este faptul că are propria capacitate de producţie cu ajutorul căreia asigură peste jumătate din vânzările magazinelor CrisTim.
Radu Timiş (desen), proprietarul producătorului de mezeluri CrisTim şi unul dintre cei mai cunoscuţi antreprenori locali, a deschis de la începutul acestui an 33 de magazine de proximitate sub brandul CrisTim şi intenţionează să atingă 60 de unităţi până la finalul acestui an. Antreprenorul intră astfel pe o piaţă de 11 mld. euro, acesta fiind rulajul anual al magazinelor din comerţul tradiţional, potrivit studiilor realizate de compania de cercetare a pieţei GfK.
"Obiectivul este ca în următorii trei ani să ave