Consiliul Judeţean a înfiinţat astăzi o adresă de mail pentru a prelua plângerile pacienţilor şi vizitatorilor.
Această cale de comunicare directă a fost înfiinţată în urma mesajelor transmise prin presă de către cei care au semnalat nereguli în activitatea Spitalului Judeţean, inclusiv în comentariile postate la articolele din «Adevărul» şi «Adevărul de Seară».
Adresa de e-mail la care nemţenii pot sesiza problemele constatate pe propria piele la spitalul din Piatra Neamţ este cjspitalneamt@gmail.com.
Conducerea Spitalului Judeţean are zilele numărate
Pacienţii, sătui de condiţiile din Spitalul Judeţean
„Pe respectiva adresă de mail pot fi trimise sesizări în legătură cu activitatea din spital, aprecieri cu privire la contactul pe care cetăţenii l-au avut cu această instituţie, materiale foto şi video", se arată în comunicatul Consiliului Judeţean.
Pentru a fi soluţionate, aspectele reclamate de cetăţeni urmează să ajungă pe masa preşedintelui CJ Neamţ, respectiv la Consiliul de Administraţie şi conducerile celor două spitale din Piatra Neamţ şi din Roman (de Psihiatrie «Sf. Nicolae»), ambele preluate în administrare de Consiliul Judeţean.
„Aproape zilnic sunt oprit pe stradă de oameni care îmi spun problemele lor, inclusiv legate de spital, şi ideea acestei căsuţe poştale vine tot de la cetăţeni. Sper să-şi dovedească eficienţa", spune Vasile Pruteanu, preşedintele CJ Neamţ.
Varianta înfiinţării unei adrese de poştă electronică a fost considerată o soluţie mai eficientă şi mai practică de comunicare directă decât comunicarea printr-o linie telefonică.