In primele sase luni ale anului 2010, la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Timis s-au inregistrat 1.029 de reclamatii, cu 70% mai mult decat media nationala raportata de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
In plangerile lor, cetatenii isi manifesta nemultumirea fata de neregurile si abuzurile unor institutii de pe raza judetului Timis. Din cele 1.029 de reclamatii, 388 au fost solutionate amiabil, 103 au fost reclamatii intemeiate, 120 au fost trimise catre alte autoritati competente, 145 au fost nesolutionabile, 31 au fost retrase si 242 neintemeiate.
Una dintre nemultumirile oamenilor vizeaza serviciile financiar-bancare. In acest sens, la CJPC Timis, s-au depus 108 reclamatii. Nemultumiri au fost si la adresa furnizorilor de cablu TV si telefonie, care au reusit contraperformanta de a fi reclamati de 96 de ori. Furnizorii de telefonie mobila au strans 81 de reclamatii.
Firmele de tamplarie PVC, furnizorii de energie electrica si firmele de asigurari se afla pe urmatoarele trei locuri in top.
"Am putea crede ca aceasta este doar o maniera diplomatica de a afirma ca timisenii sunt greu de multumit. Totusi, standardele inalte, combinate cu activismul civic nu pot avea decat consecinte pozitive asupra calitatii vietii", a tinut sa precizeze Marinela Ilas, directorul CJPC Timis.
In primele sase luni ale anului 2010, la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor Timis s-au inregistrat 1.029 de reclamatii, cu 70% mai mult decat media nationala raportata de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor.
In plangerile lor, cetatenii isi manifesta nemultumirea fata de neregurile si abuzurile unor institutii de pe raza judetului Timis. Din cele 1.029 de reclamatii, 388 au fost solutionate amiabil, 103 au fost reclamatii intemeiate, 120 au fo