Nemultumita de faptul ca, dupa ce a incercat o serie de produse pentru cresterea sanilor, acestea nu au avut efectul dorit, o ieseanca a facut o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului (CJPC) Iasi. Femeia a dorit sa aduca la cunostinta comisarilor faptul ca, desi a achizitionat trei medicamente diferite, dimensiunile bustului au ramas la fel. Din pacate, reclamatia iesencei a fost facuta telefonic, fara ca sesizarea sa poata fi concretizata, in conditiile in care aceasta a refuzat sa ofere mai multe detalii. "Nota telefonica nu s-a concretizat, in conditiile in care persoana in cauza nu avea documentele necesare sau, dupa discutia purtata cu comisarii, din jena, nu a dat mai multe detalii", a explicat Daniel Piftor, seful CJPC Iasi. Aceasta nu este singura sesizare iesita din tipare primita de comisarii ieseni. Pe lista se numara o alta reclamatie, primita de la o pascaneanca care a cumparat un ceaun gaurit. Femeia a adus la cunostinta institutiei de control faptul ca ceaunul de fonta, cumparat de la "numitul Balan Aurel, zis Stelica, si care comercializeaza duminica diverse obiecte la poarta principala a pietei", dupa cum se specifica in reclamatie, era gaurit si acoperit cu un strat de vopsea, care inducea in eroare cumparatorul. Pascaneanca explica si faptul ca, desi a incercat sa isi schimbe produsul, persoana reclamata a devenit recalcitranta. Desi s-a intervenit cu un politist comunitar, aceasta nu si-a putut schimba produsul. In urma tuturor aceste lucruri, femeia a apelat si la ajutorul comisarilor de la Protectia Consumatorului, sperand ca, in acest fel, acest tip de comert va fi stopat, iar cei vinovati sa fie trasi la raspundere.
Nemultumita de faptul ca, dupa ce a incercat o serie de produse pentru cresterea sanilor, acestea nu au avut efectul dorit, o ieseanca a facut o reclamatie la Comisariatul Judetean pentru Pr