Test de fidelitate
- Formatie cu state vechi de serviciu si cu valoarea dovedita in timp, COMPACT pare sa nu aiba probleme de existenta, in lumea atat de neasezata a muzicii din ultimii ani. Va considerati niste clasici in viata?
- Compact-ul poate sa-si masoare valoarea prin numarul spectatorilor care vin la concerte. In 31 de ani, am acumulat un public numeros, oameni care ne urmeaza la toate cantarile, oameni care ne scriu pe forum si care ne respecta pentru ca iesim in fata lor netrucati si neinzorzonati. In istoria trupei am avut si suisuri, si coborasuri, dar asta e firesc. Universul intreg functioneaza pe baza acestei ingemanari de plus si minus. Ceea ce conteaza este ca noi inca mai credem in ceea ce facem, inca ne place sa cantam si sa bucuram oamenii. Totusi, schimbarea e un lucru inevitabil, asa ca, am decis sa facem un test, ca sa ne dam seama daca mai suntem doriti pe piata. Am pornit intr-un turneu, dar nu un turneu din acela pe gratis, cu mici si bere, ci un turneu adevarat, cu spectacole pentru care publicul trebuie sa plateasca. Am vrut sa vedem daca inclusiv in contextul acestei asa-zise crize, lumea ne mai iubeste intr-atat, incat sa bage mana in buzunar si sa achite costul unui bilet. Sigur, pretul nu a fost piperat (35 RON). Intentia noastra n-a fost sa ne imbogatim (am venit cu bani de-acasa pentru acest turneu), ci a fost un test necesar de fidelitate. Pana acum, in 85% din cazuri, salile noastre au fost arhipline, iar spectatorii au plecat fericiti de la concerte. Testul a fost pozitiv, ceea ce ne motiveaza sa mergem mai departe. Si a mai fost ceva care ne-a bucurat foarte tare: am remarcat ca publicul nostru este compus, azi, din doua generatii - unii au 18 ani, iar altii au peste 40-50. Cei de 18 ani n-au cum sa fi aflat de noi, altfel decat ascultand muzica parintilor. Dar uite ca le-a placut! Peste tot pe unde am mer