Divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu, F5 Webcorp, lucreaza impreuna cu Vlad Stan in "procesul de pregatire pentru vanzarea totala sau partiala a unor proiecte" ale diviziei, spune directorul acesteia, Dragos Stanca. Potrivit lui Stanca, "in acest moment, purtam discutii pentru dezvoltarea regiei de vanzari F5 X-Media impreuna cu noi parteneri, iar in ceea ce priveste celelalte proiecte, strategiile sunt punctuale, pentru fiecare in parte". Dragos Stanca a raspuns intrebarilor HotNews.ro pe tema planurilor in online ale grupului controlat de Sorin Ovidiu Vantu si pe cea a zvonurilor privind plecarea sa din grup.
Vlad Stan este unul dintre primii antreprenori din mediul online romanesc, fiind, intre altele, fondator si director al Vodanet (pana in 2008), cofondator al agentiei Navidoo si ocupandu-se in prezent de fondul SeedMoney.
Dragos Stanca a dezmintit deja, inclusiv pe propriul blog, speculatiile din ultima vreme ca ar urma sa paraseasca in curand F5, el afirmand ca va "duce la capat acest proiect". Ce inseamna acest lucru? "Voi lasa in urma fie un business solid si profitabil - asa cum am facut si cand am plecat din PubliMedia - fie o companie curata, fara datorii spre stat, furnizori si angajati, la zi cu plata imprumuturilor catre grupul Realitatea-Catavencu, cel care ne-a asigurat finantarea", spune Stanca pentru HotNews.ro.
Pe scurt:
Daca privesc acum la F5 vad 3 linii foarte clar conturate: continut (...); vanzari si evenimente (...) si investitii. (...) Din aceste 3 linii doar prima linie a fost din start gandita pentru a consolida contentul grupului in online, celelalte doua au fost din prima zi gandite pentru a deveni la un moment dat business-uri de sine-statatoare, nu neaparat parte din grup. Vandute – total sau partial - pe romaneste fie spus.Acest "moment dat" era de 2-3 ani. Criza ne obliga sa acceleram un