IKEA România va reduce, de la 1 septembrie, în medie cu 12% preţurile la aproape jumătate din produse, ca urmare a integrării operaţiunilor în grupul suedez, şi estimează creşterea volumului vânzărilor şi încheierea anului pe profit."Preţurile vor scădea în medie cu 12%, iar procentele de scădere variază între 5 şi 60%. Este vorba de 4.000 de produse dintr-un total de 8.500 din magazinul IKEA. Sunt produse de mobilier, accesorii şi decoraţiuni pentru casă. După integrare
IKEA România va reduce, de la 1 septembrie, în medie cu 12% preţurile la aproape jumătate din produse, ca urmare a integrării operaţiunilor în grupul suedez, şi estimează creşterea volumului vânzărilor şi încheierea anului pe profit.
"Preţurile vor scădea în medie cu 12%, iar procentele de scădere variază între 5 şi 60%. Este vorba de 4.000 de produse dintr-un total de 8.500 din magazinul IKEA. Sunt produse de mobilier, accesorii şi decoraţiuni pentru casă. După integrarea în grupul IKEA, în martie 2010, am redus preţul de achiziţie şi am micşorat costurile cu traseul logistic", a declarat, luni, într-o conferinţă de presă, Cornel Oprişan, retail manager IKEA România.
Preţurile celorlalte 4.500 de produse vor rămâne neschimbate. Oprişan a adăugat că estimează o creştere a volumului de vânzări din acest an ca urmare a reducerii preţurilor şi că va încheia anul pe profit.
Potrivit oficialului companiei, magazinul IKEA România a înregistrat în primele şase luni vânzări similare celor din aceeaşi perioadă a anului trecut.
În opinia lui Oprişan, profilul consumatorului s-a schimbat, oamenii fiind mai atenţi şi mai rezervaţi atunci când cumpără.
IKEA România a lansat, luni, catalogul pentru anul 2011, valabil în perioada 1 septembrie 2010-31 august 2011.
Pentru lansarea catalogului, compania va investi 1,3 milioane de euro