BRD Asigurări de Viaţă vrea să atragă clienţi cu un produs de economisire prin care părinţii pot constitui un capital pentru educaţia copilului sau pentru diversele nevoi ale acestuia după vârsta majoratului. Produsul de economisire este vândut prin reţeaua de unităţi a BRD şi se adresează persoanelor cu vârsta între 18 şi 70 de ani.
În prezent, banii sunt investiţi în fondul monetar Simfonia 1, administrat de BRD Asset Management. Primele pot fi plătite anual, semestrial, trimestrial sau lunar, iar destinaţia fondurilor acumulate este după opţiunea beneficiarilor. "În ciuda incertitudinilor care au marcat acest an, am decis să mergem mai departe şi să ne continuăm planurile de dezvoltare aşa cum era planificat", a declarat Damien Marechal, directorul general al BRD Asigurări de Viaţă.
BRD Asigurări de Viaţă vrea să atragă clienţi cu un produs de economisire prin care părinţii pot constitui un capital pentru educaţia copilului sau pentru diversele nevoi ale acestuia după vârsta majoratului. Produsul de economisire este vândut prin reţeaua de unităţi a BRD şi se adresează persoanelor cu vârsta între 18 şi 70 de ani.
În prezent, banii sunt investiţi în fondul monetar Simfonia 1, administrat de BRD Asset Management. Primele pot fi plătite anual, semestrial, trimestrial sau lunar, iar destinaţia fondurilor acumulate este după opţiunea beneficiarilor. "În ciuda incertitudinilor care au marcat acest an, am decis să mergem mai departe şi să ne continuăm planurile de dezvoltare aşa cum era planificat", a declarat Damien Marechal, directorul general al BRD Asigurări de Viaţă.