Clienţii care vor să achite cele mai mici preţuri trebuie să urmărească, în calendar, zilele privilegiate. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Comercianţii produselor de mobilier încearcă să-i atragă pe clienţi cu reduceri de preţuri şi promoţii valabile pe termen limitat. Astfel, în anumite intervale de timp, care pot fi şi de numai două zile, cei care vin în magazin pot cumpăra anumite produse cu preţuri cu până la 60% mai mici. Stocul acestora este limitat.
Aproape jumătate din produsele comercializate de Ikea au de la 1 septembrie preţuri mai mici cu procente cuprinse între 5 şi 60%. "Sunt produse de mobilier, accesorii şi decoraţiuni pentru casă. După integrarea în grupul Ikea, în martie 2010, am redus preţul de achiziţie şi am micşorat costurile cu traseul logistic", a declarat Cornel Oprişan, retail manager Ikea România.
Un scaun pliant, de exemplu, care costă 79 de lei va costa 49,99 de lei, în timp ce o canapea va putea fi achiziţionată cu 489 de lei, în loc de 565 lei. Noile preţuri vor fi valabile până în luna septembrie 2011.
În plus, mai multe produse vor putea fi achiziţionate în anumite zile din acest interval. De exemplu, pe 22 şi 23 decembrie 2010 un ceas de perete tip Martorp, cu termo/higrometru, va costa 24,99 lei, faţă de 59,95 lei, cât este preţul în prezent. Mai multe exemple se găsesc în noul catalog, care va fi distribuit în Capitală şi împrejurimi în perioada următoare.
Vânzările, încurajate prin crearea de evenimente
Retailerul Kika promovează atât reduceri limitate în timp, cât şi diferite evenimente pentru clienţii preferaţi. Pe 28 şi 29 august, în centrul atenţiei vor fi familiile cu copii, acestea urmând să beneficieze de consilieri specializaţi în arta somnului, teste în cabina saltelelor de masaj şi oferte la produsele alimentare de la terasa magazinului. Pe 4 şi 5 septembri