In perioada ovulatiei, femeile se imbraca mai bine decat in restul timpului, achizitionand produse sexy si accesorii care sa atraga potentialii parteneri si sa descurajeze concurenta, arata un studiu de marketing, efectuat recent de Universitatea din Minnesota.
Principalul obiectiv al femeilor in perioada maximei lor fertilitati este sa fie mai seducatoare decat rivalele lor, arata 20 minutes.fr.
Acest fenomen se produce in mod inconstient, fiind o forma de manifestare a instinctului uman de conservare.
Cercetatorii au constatat ca in aceasta perioada femeile aleg culori vii si croielile care le pun in evidenta atuurile, atragand atentia asupra lor.
Sumele alocate achizitionarii obiectelor de imbracaminte, a accesoriilor si cele cheltuite prin saloanele de frumusete se dubleaza in timpul ovulatiei, comparativ cu momentele de infertilitate ale femeilor.
In perioada ovulatiei, femeile se imbraca mai bine decat in restul timpului, achizitionand produse sexy si accesorii care sa atraga potentialii parteneri si sa descurajeze concurenta, arata un studiu de marketing, efectuat recent de Universitatea din Minnesota.
Principalul obiectiv al femeilor in perioada maximei lor fertilitati este sa fie mai seducatoare decat rivalele lor, arata 20 minutes.fr.
Acest fenomen se produce in mod inconstient, fiind o forma de manifestare a instinctului uman de conservare.
Cercetatorii au constatat ca in aceasta perioada femeile aleg culori vii si croielile care le pun in evidenta atuurile, atragand atentia asupra lor.
Sumele alocate achizitionarii obiectelor de imbracaminte, a accesoriilor si cele cheltuite prin saloanele de frumusete se dubleaza in timpul ovulatiei, comparativ cu momentele de infertilitate ale femeilor.