Cei care se abonează la newsletterele din sfera B2B (Business to Business) nu mai folosesc Yahoo! Mail, ci Microsoft Outlook, conform unui studiu realizat de White Image. White Image a lansat Inbox Review 2010, cea mai recentă ediţie a singurului studiu privind situaţia clienţilor de email folosiţi de utilizatorii români, abonaţi la newsletterele din sfera B2B (Business to Business) şi B2C (Business to Consumer). Inbox Review 2010 cuprinde date colectate şi analizate prin instrumente
Cei care se abonează la newsletterele din sfera B2B (Business to Business) nu mai folosesc Yahoo! Mail, ci Microsoft Outlook, conform unui studiu realizat de White Image.
White Image a lansat Inbox Review 2010, cea mai recentă ediţie a singurului studiu privind situaţia clienţilor de email folosiţi de utilizatorii români, abonaţi la newsletterele din sfera B2B (Business to Business) şi B2C (Business to Consumer).
Inbox Review 2010 cuprinde date colectate şi analizate prin instrumente specifice, în perioada decembrie 2009 – februarie 2010, de la 250.038 de adrese unice de email, din care 246.299 de utilizatori sunt abonaţi la newsletterele B2C, iar 3.739 sunt abonaţi la newsletterele B2B. Au fost selectate şi monitorizate informaţii obţinute doar în momentul în care imaginile/pozele incluse în email, au fost afişate.
În perioada analizată, liderul clienţilor de email pe segmentul B2B nu mai este Yahoo! Mail, aşa cum a fost în 2008, ci Outlook. Aproximativ 50% dintre cititorii acestor tipuri de newslettere au folosit adresa de serviciu sau servicii de email care permit pop3 sau IMAP, respectiv Outlook. Yahoo! Mail a înregistrat o cotă de 22%, în scădere, iar Gmail a fost folosit de 4.59% dintre utilizatorii abonaţi la newsletterele B2B.
În sectorul B2C, în continuare, utilizatorii au preferat să se aboneze la newslettere cu adresele personale, aproximativ 69