Plecarea companiei de elicoptere este anunţată de „The Times". Cotidianul englez spune că Braşovul este la un pas să piardă contractul cu firma, la doar câteva luni după ce reprezentanţii acesteia au anunţat investiţii de 540 de milioane de euro pe platforma de la IAR Ghimbav.
Platforma de la Ghimbav ar fi trebuit transformată în cel mai important centru de mentenanţă a aeronavelor Puma.
Tot conform The Times, Eurocopter vrea să îşi mute activitatea în Marea Britanie pentru că în urma crizei financiare aceasta a devenit una dintre ţările cele mai ieftine din Europa sub raportul costurilor cu forţa de muncă
„În luna ianuarie a acestui an, directorul Eurocopter România, Jean Louis Mascle, anunţa că intenţionează să extindă activitatea de revizii-reparaţii elicoptere la Ghimbav, aici urmînd să fie dezvoltat unul dintre cele mai puternice centre industriale aeronautice ale grupului.
Anunţul a fost făcut cu ocazia vizitei oficiale a ambasadorilor Franţei şi Germaniei, Henri Paul şi Andreas von Mettenheim, la Grupul Eurocopter România de pe platforma IAR Ghimbav. Mascle le-a prezentat atunci celor doi ambasadori rezultatele obţinute de fabrica de la Ghimbav de la înfiinţarea ei, în 2004, spunînd că unul din cele mai importante proiecte ale companiei este cel privind cele 20 de elicoptere britanice care ar putea fi modernizate în atelierele fabricii. În ianuarie 2010, Eurocopter România a finalizat cea de-a 50-a livrare a unui aparat de zbor din familiile Puma şi Super Puma, lucrările de revizie, mentenanţă şi reparaţii capitale fiind realizate în cadrul depoului de la Ghimbav.
Eurocopter România şi-a început activitatea în 2004 şi a ajuns în prezent principalul centru de competenţe la nivel mondial al grupului Eurocopter.
Majoritatea comenzilor provin în urma contractelor militare cîştigate în întreaga lum