Născut din joaca „Serviciului Naţional de Comedie“, clipul „Imnului Crizei“ româneşti aduce peste 1,3 milioane de accesări în doar 10 zile de la lansarea în mediul viral.„În 2006 se cumpărau case/ Cu buletinul îşi lua o plasmă tot cretinul“... bilanţul ultimilor patru ani sună rău, dar aduce cifre-record de audienţă pe internet.
KK-MaKa, cel mai de succes viral de la noi, cu peste 700.000 de vizualizări după cinci zile de la lansare şi peste 1,3 milioane după alte cinci, a fost ideea lui Toni Grecu, cel care a făcut un „coup de foudre" pentru „Waka-Waka", hitul Shakirei de la Campionatul Mondial de Fotbal de anul acesta din Africa de Sud.
Conceput special pentru a fi difuzat pe Internet, în mijlocul vacanţei dintre două sezoane TV, clipul-parodie, produs independent de Toni Grecu, regizat de Dragoş Muşat, interpretat de echipa „Serviciului Român de Comedie", cu producţia muzicală a lui George Popa, aruncă sub lumina celebrităţii atât pe solista Ramona Hanganu, cea care devine peste noapte Shakira din Carpaţi, cât şi criza, cea care ne atinge atât cât s-o încoronăm pe ritmuri afro-moderne.
Controverse
Dacă pentru Toni Grecu, succesul clipului a venit neaşteptat, pentru analistul Media Iulian Comanescu, cifrele nu sunt tocmai un record: „Există mai multe materiale de YouTube care au depăşit cifrele respective: un rapsod care cântă «Puşca şi cureaua lată» are 3,6 milioane, mai e doamna cu căciulă roşie care vorbeşte cu totul ininteligibil cu un reporter, cu 2,3 milioane, Monica Columbeanu fără chiloţi, 3,2 milioane şi aşa mai departe. Nu mai pun la socoteală lipsynch-ul la O-Zone, cel original, al lui Gary Brolsma, care are peste 38 de milioane, deşi a fost lansat cu câteva luni înainte de apariţia YouTube."
Chiar şi aşa, produsul marca Divertis are calităţi incontestabile: „KK-Maka are toate ingredientele unei producţii «groase» de Internet