Sunt situaţii în care s-a refăcut şi de cinci ori un caiet de sarcini şi tot n-a fost bine
MTI nu mai face recurs, pentru că Înalta Curte dă termene de opt luni
Situaţia dezastruoasă a drumurilor şi tergiversarea începerii lucrărilor de modernizare sau construcţie pare să fie cauzată nu numai de lipsa fondurilor şi de dezinteresul autorităţilor sau al companiilor constructoare, ci şi de nenumăratele contestaţii privind procedurile de atribuire a contractelor, pentru a căror rezolvare în instanţă este nevoie de luni.
Potrivit declaraţiilor făcute ieri de către ministrul Transporturilor în faţa senatorilor, repetatele contestări în Justiţie ale licitaţiilor determină reluarea procesului, începând cu refacerea caietelor de sarcini.
"Am o porţiune de autostradă, Deva-Orăştie, care a început să fie licitată de domnul Orban, acum doi ani şi de fiecare dată am făcut un caiet de sarcini, s-au dus nişte constructori în Justiţie, li s-a dat dreptate, a trebuit să modificăm cum au vrut ei. Am făcut alt caiet de sarcini, s-au dus alţi constructori în Justiţie, li s-au dat şi ălora dreptate. Am făcut vreo patru-cinci caiete de sarcini până acum. Am făcut licitaţia, au venit unii care n-au venit cu hârtiile pe care trebuiau să le aibă, garanţiile financiare. Bineînţeles că au fost respinşi de faţă cu toată lumea, nici n-a fost nicio problemă, dar s-au dus în Justiţie şi Justiţia a hotărât că trebuie să ne uităm şi în ofertele lor, chiar dacă nu au avut documentele în regulă. Dacă o să iasă unul dintre ei câştigător, atunci toţi ceilalţi o să ne dea în Justiţie că l-am scos pe ăsta, care n-a avut hârtiile în Justiţie. Dacă îl scoatem pe el, atunci o să ne dea ceilalţi în Justiţie şi aşa mai departe", a explicat Berceanu citat de Mediafax, menţionând că ministerul nici nu mai face recurs la deciziile Justiţiei, întrucât recursul se judecă